
Interfata retinere camera marsarier la aparat aftermarket pentru GMC/Chevrolet
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
1.000 Kg
Interfata de retinere camera masarier pentru masinile care au IO4 Radio cu Intellilink, si IO5/IO6 Radio modelele 1500, 2500 si 3500.
Caracteristici si avantaje:
Plug'n'play Nu este necesara taierea firelor Permite vizionarea imaginilor camerei de marsarier la instalarea unei navigatii aftermarketCompatibilitate cu GMC/Chevrolet urmatoarele modele:
| Marca | Model | Anii | Conexiune |
| GMC | Canyon | 2015 | OEM Specific |
| GMC | Sierra 1500, 2500, 3500 | 2015 | OEM Specific |
| GMC | Yukon | 2015 | OEM Specific |
| Chevrolet | Colorado | 2015 | OEM Specific |
| Chevrolet | Silverado 1500, 2500, 3500 | 2015 | OEM Specific |
| Chevrolet | Suburban | 2015 | OEM Specific |
| Chevrolet | Tahoe | 2015 | OEM Specific |
-
Marca:GMC
-
Model:Yukon > gen 4 2015-2020
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
-
Rezolutie:NTSC 480p
-
Intrări video:Spate
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




