Consimtamantul cookie-urilor GDPR: Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.

Suport tehnic - Asistenta clienti

Incepand cu 2009, societatea noastra a devenit importator DYNAVIN pentru Romania. In aceasta calitate EDOTEC.RO ofera servicii de garantie si mentenanta, pentru toate gama de produse DYNAVIN.

Pe langa produsele DYNAVIN, societatea noastra ofera servicii de service si pentru toate celelalte produse pe care le importa si comercializeaza.

In cazul defectarii unui produs achizitionat de la societatea noastra, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic la numarul 0364565760 sau prin email, specificand defectiunea semnalata.

Dupa ce se va stabili impreuna cu operatorul nostru daca defectiunea este intr-adevar reala, se va trimite produsul prin Urgent-Curier pe adresa centrului de service:

SC DON 20 SRL SRL, Strada Agriculturii nr.27 , 401100, Turda, jud. CLUJ

NU trimiteti produsul, doar dupa ce aveti numarul de autorizare returnare. Aceasta se obtine numai dupa ce avem confirmarea de la client ca doreste sa trimita produsul in service si s-a respectat PROCEDURA RMA, descrisa mai jos.

Procesul RMA:

  • Va rugam sa trimiteti formularul RMA, completat, prin email la adresa contact@edotec.ro impreuna cu o copie dupa facture. Lipsa facturii va genera dificultati in rezolvarea RMA-ului.
  • Specificati clar si detaliat problemele tehnice semnalate. Daca produsul nu este in Garantie, va rugam sa specificati la detalii “Non-garantie”.
  • Nr-ul de formular RMA va fi dat de catre Vanzator si trebuie trecut pe colet in momentul expedierii catre acesta. Fara acest numar coletul va fi refuzat.
  • Toate daunele semnalate din cauza transportului trebuie semnalate in maxim 5 zile, Daca nu sunt semnalate in termenul prevazut vor fi refuzate.
  • Nu includeti nimic altceva in pachet, inafara celor inscrise pe RMA.

WhatsApp!