Compatibilitate cu urmatoarele masinii echipate cu sistem audio-multimedia Mercedes Comand APS NTG4 si NTG4.5 ( ecran de 7' si Navigatie ) care au urmatorul meniu(foto) : Compatibila cu camere in format NTSC !!!!!

Activeaza intrarea de camera originala.
Compatibil cu MERCEDES CLASA C W204 intre anii 03/2007-02/2015 : Vezi poza masinii
Compatibil cu MERCEDES CLASA E W212 intre anii 03/2007-02/2015 :
Compatibil cu MERCEDES GLK X164 intre anii 09/2008- : Vezi poza masinii
Camera nu este inclusa
-
Marca:Mercedes Benz
-
Model:CLS > C218 2011-2018
Clasa C > W204 2008-2014
Clasa E > W212 2010-2016
SLS > 2010-2015
-
Numar Camere:Single
-
Numar Pixeli:640 x 480
-
Unghi Deschidere:150 °
-
Rezolutie:NTSC 480p
-
Intrări video:Spate
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.



