
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.200 Kg
• Compatibil cu Hummer H2 2008-2009

• Conector dedicat pentru integrarea comenzilor de pe volan
Sistem premium de navigație dedicată











Produsele de mai sus sunt opționale și le puteți achiziționa la link-urile de mai jos:
- Camera de mers cu spatele o puteți achiziționa de aici (vezi produsul)
- OBD diagnostic îl puteți achiziționa de aici (vezi produsul)
- Camera DVR o puteți achiziționa de aici (vezi produsul)
- Monitorizare presiune roți îl puteți achiziționa de aici (vezi produsul)
-
Model Procesor:Octa Core
-
Memorie Ram:8 GB
-
Diagonala Display:9 inch
-
Capacitate Stocare:128 GB
-
Frecvență Procesor:2.2 Ghz
-
Camere 360:Da
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI/4G
-
Conectivitate Bluetooth:Bluetooth 5.1
-
Intrare camera marsarier:Da
-
Funcții tuner:RDS
-
GPS:Da
-
Putere audio navigatie:4 x 45W
-
DSP:Da, PRO
-
Rezoluție display:2000 x 1200
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




