
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.200 Kg

- • Compatibilitate cu urmatoarele masini echipate cu sistem audio-multimedia BMW Navigatie Professional MK3, MK4 fara iDrive
Compatibil cu BMW SERIA 3 E46 intre anii 1998-09/2002 : Vezi poza masinii
Compatibil cu BMW SERIA 5 E39 intre anii 1995-09/2002 : Vezi poza masinii
Compatibil cu BMW X3 E83 intre anii 2003-2010 : Vezi poza masinii
Compatibil cu BMW X5 E53 intre anii 1999-09/2002 : Vezi poza masinii
Compatibil cu BMW SERIA 7 E38 intre anii 1994-2001 : Vezi poza masinii
Compatibil cu BMW Z4 E85 pana in 09/2002 : Vezi poza masinii
-

- Detalii:
Permite vizionarea in timpul mersului a surselor video de fabrica.
-
-
Marca:BMW
-
Model:Seria 3 > E46 1998-2005
Seria 5 > E39 1996-2003
Seria 7 > E38 1994-2001
X3 > E83 2002-2009
Z4 > E85 2003-2008
-
Diagonala Display:0 inch
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.





