
Acesta camera video auto este compatibila cu masinile Chevrolet. Se conecteaza la un sistem dvd auto Dynavin, Edotec sau o interfata auto multimedia Logic si afiseaza imaginea din spatele masinii in momentul cand marsarierul este actionat.
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
- 
																				1.000 Kg
 
                                                Compatibilitate:
Chevrolet Aveo 2002-2011
Chevrolet Cruze 2009-
Chevrolet Captiva 2006-2012
Chevrolet Epica 2006-2011
Chevrolet Lacetti
Compatibil cu unitatile aftermarket care au intrare video composite cu conector RCA
 




- 
			Marca:Chevrolet
 - 
			Model:Aveo > T200 2002-2011
Captiva > gen 1 2006-2010
Cruze > gen 1 2008-2015
Epica > Epica Toate
Lacetti > Lacetti Toate
 - 
			Numar Camere:Single
 - 
			Numar Pixeli:640 x 480
 - 
			Unghi Deschidere:120 °
 - 
			Nivel protecție apă:IP68
 
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
- 
	1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
 - 
	2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
 - 
	3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
 - 
	4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. - 
	5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
 - 
	6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. - 
	7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
 - 
	8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). - 
	9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
 - 
	10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului. 
									
	
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
	
								
								
								
								
								

	
								
								
								
								
								
								
								
								
	
								
								
								
								
								
	
								
								
								
								
								
	
								
								
								
								
								
								
								
								
								
	
								
								
								
								
								
								
	
								
								
								
								
								
								
								
							