Nu, multumesc, nu doresc reduceri.
Compară
0 Cos
Toate Categoriile
0
Prima pagină Asistenta la parcare Camera video Edotec EDT-CAM689 Camera video spate dedicata Iveco Daily 2015 cu senzor SONY CCD

Edotec EDT-CAM689 Camera video spate dedicata Iveco Daily 2015 cu senzor SONY CCD

Cod:
EDT-CAM689

Functionalitati:

  • Rezolutie:
    NTSC 480p

Camera video spate dedicata Iveco Daily 2015 cu senzor SONY CCD si viziune pe timp de noapte, 6 LED-uri infrarosu si iluminare LED.
Camera se monteaza pe al treilea stop de frana, carcasa stopului inclusa in pachet. 
Se conecteaza la un aparat aftermarket dedicat sau universal. 

Preț 799 Lei

Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii

Livrare 24 - 48 ore
Garanție 24 luni
Drept de retur 14 zile
Transport gratuit la comenzi peste 500 LEI


Diferenta de calitate a imaginii camerei video cu senzor CCD


                                          iveco daily camera marsarier stop frana.jpg

• Compatibil cu Iveco Daily  2014-


 




                                       
Asiguram montaj contra cost in majoritatea zonelor tarii!

  • Marca:
    Iveco
  • Model:
    Daily > gen 2 2014-
  • Numar Camere:
    Single
  • Numar Pixeli:
    640 x 480
  • Unghi Deschidere:
    160 °
  • Nivel protecție apă:
    IP69
  • Rezolutie:
    NTSC 480p
  • Compatibilitate telefon:
    12 V

Formular Garantie/Retur

Informații pentru retur / garanție

Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.

ordine formular Câmpuri obligatorii de completat

  1. 1
    Nume complet obligatoriu

    Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.

  2. 2
    Adresa de e-mail obligatoriu

    Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.

  3. 3
    Număr de telefon obligatoriu

    Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.

  4. 4
    Număr comandă sau număr factură obligatoriu

    Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
    • dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
    • dacă treceți factura: „Factura nr. …”

    Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată.
  5. 5
    Motivul solicitării obligatoriu

    Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.

  6. 6
    Descriere scurtă obligatoriu

    Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
    Dacă este garanție: descrieți defectul apărut.

  7. 7
    Adresa de ridicare a coletului obligatoriu

    Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.

  8. 8
    Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu

    Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
    A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați).

  9. 9
    Produsul returnat – cod produs obligatoriu

    Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.

  10. 10
    Atașamente factura – obligatoriu

    • atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
    • opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.