
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.000 Kg
Interfata video cu Carplay, Android Auto Cadillac
Integrare perfecta pe ecranul original

Conectarea dispozitivelor smart prin Carplay si Android Auto solutioneaza probleme des intalnite ale sistemului original.

Intrare USB pentru conectarea facila a telefonului
Pentru redarea de fisiere audio video preferate

Aplicatii multimedia
Numeroase aplicatii care va fac experienta condusului una mai placuta pot fi accesate prin Android Auto si Carplay ca si Spotify pentru muzica, aplicatii de navigatie, harti si informatii de trafic precum Google Maps si Waze, TuneIn Radio pentru muzica s.a.m.d

Calatorii sigure si lipsite de griji cu aplicatia Waze, Google Maps, iGo sau orice alta aplicatie de navigatie preferata
Compatibilitate cu Cadillac XTS ATS SRX CTS XTS 2014-2018
-
Marca:Buick
-
Model:Encore > generatia 2 2020-
-
Diagonala Display:0 inch
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.






