
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.000 Kg
Monitor de plafon cu ecran de 15.6' HD 1080P

Informatii generale
- Ecran: 15.6 inch, 16:9
- Rezolutie 1366*768 px
- Contrast: 600:1
- Stralucire: 350cd/m2
- Zonă activă 348×195(mm)
- Culoare ecran: 16.2M
- Unghiul de vizualizare: 85°/85°/80°/80° (S/D/S/J)
- Timp de raspuns: 5ms
- Chip decodare: Mstar
- Sistem de culoare video PAL/NTSC auto comutabil
- Intrari AV: 1
- Port USB 1
- Alimentare: DC12V
- Demo Lamp 2
- Consum de energie
-
Marca:Opel
-
Model:Vivaro > Vivaro A 2001-2014
Vivaro > Vivaro B 2014-2018
Vivaro > Vivaro C 2019-
-
Diagonala Display:0 inch
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




