Compară
0 Cos
Toate Categoriile
0
Prima pagină Conectica auto Connects2 CT10NS05 CABLAJE ISO DE ADAPTARE CAR KIT BLUETOOTH Nissan Navara/Titan/Xterra/Almera/Altima v1

Connects2 CT10NS05 CABLAJE ISO DE ADAPTARE CAR KIT BLUETOOTH Nissan Navara/Titan/Xterra/Almera/Altima v1

Cod:
CT10NS05_v1

CABLAJE ISO DE ADAPTARE CAR KIT BLUETOOTH-

NISSAN Frontier 2005-2014/Navara 2005-2014

Titan 2005-2014/Xterra 2005-2014

Almera 2007-2014/Altima 2007-2014

Armada 2007-2014/Maxima 2007-2014

-5%
Preț 76 Lei
Preț de listă: 80 Lei
Reducere: 4 Lei (5%)

Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii

Livrare 24 - 48 ore
Garanție 24 luni
Drept de retur 14 zile
Transport gratuit la comenzi peste 500 LEI

Compatibilitate: 

Frontier intre 2005-2014

Navara intre 2005-2014

Titan intre 2005-2014

Xterra intre 2005-2014

Almera intre 2007-2014

Altima intre 2007-2014

Armada intre 2007-2014

Maxima intre 2007-2014

Pathfinder intre 2007-2014

Quashqai intre 2007-2014

Rogue intre 2007-2014

Sentra intre 2007-2014

Tiida intre 2007-2014

Versa intre 2007-2014

X-Trail intre 2007-2014

370Z intre 2008-2014

Murano intre 2008-2014

Teana intre 2008-2014

Leaf intre 2010-2014

NP300 intre 2011-2014

 Kitul contine:

                        CABLAJ DE ADAPTARE CAR KIT BLUETOOTH

  • Marca:
    Mazda
  • Model:
    CX-5 > gen 2 2017-
    CX-5 > gen 1 2012-2016
  • Conexiuni 4G/WiFi:
    WIFI

Formular Garantie/Retur

Informații pentru retur / garanție

Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.

ordine formular Câmpuri obligatorii de completat

  1. 1
    Nume complet obligatoriu

    Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.

  2. 2
    Adresa de e-mail obligatoriu

    Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.

  3. 3
    Număr de telefon obligatoriu

    Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.

  4. 4
    Număr comandă sau număr factură obligatoriu

    Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
    • dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
    • dacă treceți factura: „Factura nr. …”

    Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată.
  5. 5
    Motivul solicitării obligatoriu

    Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.

  6. 6
    Descriere scurtă obligatoriu

    Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
    Dacă este garanție: descrieți defectul apărut.

  7. 7
    Adresa de ridicare a coletului obligatoriu

    Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.

  8. 8
    Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu

    Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
    A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați).

  9. 9
    Produsul returnat – cod produs obligatoriu

    Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.

  10. 10
    Atașamente factura – obligatoriu

    • atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
    • opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.