
Cablaj adaptare alimentare la ISO din Hyundai cu conector negru cu 16 pini.
 Kitul contine:
           Cablaj adaptare alimentare la ISO.
 Modifica conectorul auto de alimentare specific la un conector ISO universal.
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.000 Kg
Cablaj adaptare alimentare la ISO:
Hyundai:
Elantra 1991-2014
H1 1998-2014
Accent 1999-2014
Sonata 1999-2014
Tiburon 1999-2014
Santa Fe 2000-2005
Elantra 2000-2014
Trajet 2000-2014
Atos 2001-2014
Genesis Coupe 2001-2014
Matrix 2001-2014
Terracan 2001-2014
Getz intre 2002-2014
Tuscon intre 2004-2014
Kia:
Opirus/Picanto1999-2014
Sedona 2000-2014
Optima 2001-2014
Sorento/Carens/Rio 2002-2014
Carnival 2003-2005
Spectra 2003-2014
Cerato 2004-2014
-
Marca:Hyundai
-
Model:Accent > gen 3 2005-
Getz > 2002-2010
H1 > gen 2 2007-
Santa Fe > gen 3 2013-2017
Tucson > gen 2 2015-2020
Terracan > 2001-2007
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




