
CHEITE SCOATERE RADIO- CHEITE ORIZONTALE DE SCOATERE/AUDI A2/A3/A4/A6/A8/TT<2014
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.000 Kg
Compatibilitate:
AUDI A2 <2014
AUDI A3 <2014
AUDI A4 <2014
AUDI A6 <2014
AUDI A8 <2014
AUDI TT <2014
Kitul contine:
CHEITE SCOATERE RADIO
-
Marca:Seat
-
Model:Ateca > 2016-2021
Ateca > facelift 2022-
Altea > 2004-2015
Alhambra > gen 2 2010-
Alhambra > gen 1 1996-2009
Arosa > 1997-2004
Arona > 2017-
Exeo > 2008-2013
Ibiza > gen 5 2017-
Ibiza > gen 3 2002-2007
Ibiza > gen 4 2008-2016
Leon > gen 4 2020-
Leon > gen 2 2005-2013
Leon > gen 3 2013-2019
Mii > Mii Toate
Toledo > gen 3 2004-2011
Toledo > gen 4 2012-2020
Tarraco > 2018-
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.





