
Aceasta interfata video auto se foloseste pentru a putea conecta o camera pentru mersul cu spatele si o camera pentru fata ca ajutor la parcare.Pentru masiniale Volvo cu sistem Sensus
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.000 Kg

Avantajele acestei interfete de camera :
Permite conectarea camerei de marsarier aftermarket la sistemul masinii fara sa intervina in functionarea acestuia
Nu necesita codare
O intrare de camera video pentru spate
O intrare de camera video pentru fata
Comutare automata pe intrarea de camera spate la comutarea in marsarier a schimbatorului de viteze
Comutare automata pe camera de fata(daca este instalata) la scoaterea din marsarier a schimbatorului
Afiseaza senzorii de parcare fata si spate pe ecran daca acestia erau afisati pe ecran inainte de instalarea produsului
-
-
• Compatibilitate cu urmatoarele masini echipate cu sistem audio-multimedia Volvo RTI 2011 (masini cu ecran de 7" care nu au buton de internet pe consola):
Compatibil cu VOLVO S40 intre anii 2011- 2014: Vezi poza Masinii
Compatibil cu VOLVO S60 intre anii 2011- 2014: Vezi poza masinii
Compatibil cu VOLVO S80 intre anii 2011- 2014: Vezi poza masinii
Compatibil cu VOLVO V40 intre anii 2011- 2014: Vezi poza masinii
Compatibil cu VOLVO V60 intre anii 2011- 2014 : Vezi poza masinii
Compatibil cu VOLVO XC60 intre anii 2011- 2014: Vezi poza masinii

-
-
Diagonala Display:0 inch
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




