Daca aparatul se cumpara impreuna cu o navigatie de la noi pretul se reduce la 549 de lei setul !!!!!!!!!!

Detalii:
Sistem de senzori de parcare video care lucreaza impreuna cu o camera si afiseaza imaginea pe un ecran aftermarket sau dac masina are ecran de fabrica necesita o interfata video

Contin 8 senzori pentru fata si spate ce pot fi vopsiti cu vopsea pe baza de apa


Lucreaza impreuna cu o camera video pentru a genera o imagine din camera si senzori
Citeste distanta intre 0.3 m si 1.8 m

Afisaj grafic independent pentru fiecare senzor cu 3 nivele de culoare : verde, galben, rosu. Afiseaza si distanta in cifre pana la primul obstacol
Buzzer audio pentru atentionare acustica
Forma si prindere poate fi si asemanatoare senzorilor de fabrica oem cu montaj din interiorul barii
Inclus in pachet camera video auto universala pentru mersul cu spatele CAM107


-
Tip produs securitate:Senzori de parcare
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.



