Compară
0 Cos
Toate Categoriile
0
Prima pagină Asistenta la parcare Camere 360 dedicate Volvo S60/XC60/V40/V60/S80 1080P AHD

Camere 360 dedicate Volvo S60/XC60/V40/V60/S80 1080P AHD

Cod:
360-VL-2540-9601

Preț 4,200 Lei

Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii

Livrare 24 - 48 ore
Garanție 24 luni
Drept de retur 14 zile
Transport gratuit la comenzi peste 500 LEI

Compatibilitate cu urmatoarele masinii echipate cu sistem audio-multimedia Sensus  Connect cu ecran color de  7' sau 8' si buton de internet pe consola centrala ca si in poza de mai jos

Compatibil cu Volvo V60, S60 intre anii 2015-2019

Compatibil cu Volvo V40, S40 intre anii 2015-2018

Compatibil cu Volvo XC60 intre anii 2015 -2017

Compatibil cu Volvo S80L intre anii 2015 -2017

Sensus Connect 7″ (cu buton de internet)

                       2eeca729fb81cfa4e40d86e9aee0f7461621414389.jpg                                         

volvo sensus 2014

 

Noua serie S de sisteme de camere 360 de la Lenovo

Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2 Poza 1 Poza 2
  • Marca:
    Volvo
  • Model:
    S60/V60 > gen 2 2010-2017
    V40 > 2012-2017
    XC60 > gen 1 2008-2016

Formular Garantie/Retur

Informații pentru retur / garanție

Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.

ordine formular Câmpuri obligatorii de completat

  1. 1
    Nume complet obligatoriu

    Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.

  2. 2
    Adresa de e-mail obligatoriu

    Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.

  3. 3
    Număr de telefon obligatoriu

    Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.

  4. 4
    Număr comandă sau număr factură obligatoriu

    Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
    • dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
    • dacă treceți factura: „Factura nr. …”

    Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată.
  5. 5
    Motivul solicitării obligatoriu

    Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.

  6. 6
    Descriere scurtă obligatoriu

    Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
    Dacă este garanție: descrieți defectul apărut.

  7. 7
    Adresa de ridicare a coletului obligatoriu

    Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.

  8. 8
    Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu

    Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
    A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați).

  9. 9
    Produsul returnat – cod produs obligatoriu

    Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.

  10. 10
    Atașamente factura – obligatoriu

    • atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
    • opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.