
Nu este in stoc, contactati-ne la 0364 56 57 58 pentru detalii
-
0.000 Kg
Compatibil cu
A3(8V) din 05/2012-2019
A4 B9(8W) din 08/2015-2021
A5(8T) din 07/2016-2021
A6 (4G) din 09/2014-2019
A7(4G) din 05/2014-2019
A2(GA) din 09/2016-2021
Q2 2016-2022
A1 si Q3 din 2014-2019
Cu aparatele originale MIB1 si MIB2 cu ecran de 7" sau 8.3" ca si in imaginile de mai jos:





Noua serie S de sisteme de camere 360 de la Lenovo

-
Marca:Audi
-
Model:A1 > 2010-2018
A4 > B9 2016-
A5 > B9 2016-
A3 > 8V 2012-2019
A6 > C7 2011-2018
A7 > C7 2011-2018
Q3 > 8U 2011-2017
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




