Compatibilă cu Audi cu sistem MIB intre 2012-2019, urmatoarele modele:
- Compatibil cu AUDI A3 8V intre anii 2014 2015 2016 2017 2018 2019
- Compatibil cu AUDI A4 B9 8W intre anii 2017 2018 2019
- Compatibil cu AUDI A5 8T intre anii 2017 2018 2019
- Compatibil cu AUDI Q2 GA intre anii 2016 2017 2018 2019
- Compatibil cu AUDI Q5 intre anii 2017 2018 2019
- Compatibil cu AUDI Q7 4M intre anii 2016 2017 2018
Interfața permite adaugarea unei camere retrovizoare, a unei camere frontale cu control automat și a oricăror două surse video (de exemplu, player USB, tuner DVB-T2, ...) în sistemul de infotainment original al vehiculului.
Avantajele folosirii acestei interfete audio video dedicate:
Intrare dedicata cu comutare automata pentru camera marsarier
Se permite vizionarea in mers a surselor externe legate la interfata
Compatibil cu camera de marsarier de fabrica (in cazul in care exista)
Nu necesita codarea masinii pentru a recunoaste interfata
Suportă catere AHD 720P 25 Hz
Limitari:
Interfara insereaza doar semnale video
Nu preia senzorii si ghidajul activ
Conectarea se face pe mufa mica de CAN
-
Marca:Audi
-
Model:A4 > B9 2016-
A5 > B9 2016-
A3 > 8V 2012-2019
Q5 > 80A 2016-
Q7 > 2015-2020
Q2 > Q2 Toate
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




