Compatibil cu Ford Bronco 06/2021-, Focus MY2022-, Kuga3 Facelift 06/2024-, Mustang7 02/2024-, Puma2 Facelift 02/2024-, Tourneo Custom2 07/2023-, E-Transit 11/2020-, Transit Custom2 07/2023- masini cu SYNC3.4 si ecran orizontal de 12.3"

Avantajele acestei interfete de camera :
Interfata plug'n'play
Nu necesita codare
O intrare de camera video pentru spate
O intrare video pentru camera de fata(comuta automat la scoaterea din marsarier). In anumite cazuri poate comuta si din butoanele volan
Comutare automate pe intrarea de spate la comutarea in marsarier a schimbatorului de viteze
Intrarea video de camera de spate poate fi folosita pentru a conecta un sistem de camere 360 de grade
Senzorii sunt afisati pe ecran impreuna cu camera de spate
Compatibilitate cu toate sistemele masinii
Suportă camere AHD 720P 25 Hz
-
Marca:Ford
-
Model:Bronco > 2021-
E-Transit > 2020-
Focus > gen 4 2019-
Kuga > 2024-
Mustang > 2024-
Puma > 2024-
Transit Custom > 2023-
Turneo Custom > 2023-
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




