Pachet audio dedicat BMW Seria E/F/G ( înlocuiește sistemul H&K, HiFI, Standard )
Pachetul conține:
- Difuzoare componente fata dedicate Audio System, XFIT 100 BMW UNI EVO3, 90 watts rms, difuzor 4" (vezi produsul)
- Difuzoare componente spate dedicate Audio System, XFIT 100 BMW UNI EVO3, 90 watts rms, difuzor 4" (vezi produsul)
- Subwoofere pasive dedicate BMW Audio System, AX 08 BMW PLUS EVO, 175 watts rms, difuzor 8" (vezi produsul)
- Amplificator cu DSP Nakamichi, FDSK730A, 50W x 4 canale + 100W x 4 canale + 2 x 200W sau 1 x 400W in punte, 12 canale (vezi produsul)
- Kit cabluri amplificare Z-PCSC 20 (vezi produsul)
- Cablaj amplificator dedicat si inele plug and play (vezi produsul)
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.



