Pachet amplificator + 4 difuzoare Audio Systems + Subwoofer
Difuzoare MX 165 evo pe fata
Set 2 Difuzoare componente, Audio System MX 165 EVO, 80 watts, 165 mm, 6.5", 3 ohm (Detalii Tehnice)
Difuzoare Mxc165 evo in spate
Set 2 Difuzoare coaxiale Audio System MXC 165 EVO, 80 watts, 165 mm, 6.5", 3 ohm (Detalii Tehnice)
Amplificator FDSK230A-PRO
4x35 watts rms / 4x70W muzicali
în 4 ohmi, 8 canale, fibră optică, usb player, BT player
o sa puteti pune muzica si direct din telefon pe amplificator (Detalii Tehnice)
Cablaj PLUG&PLAY audio (Detalii Tehnice)
Subwoofer SW 11 ACTIVE
Subwoofer activ roata de rezerva Audio System SW 11 ACTIVE, 150 watts, 4 ohm cu telecomanda (Detalii Tehnice)
Inele difuzoare (Detalii Tehnice)
Material insonorizant
pachet insonorizare - usi si portbagaj
-
Marca:Dacia
-
Conexiuni 4G/WiFi:WIFI
Formular Garantie/Retur
Informații pentru retur / garanție
Ne pare rău să auzim că faci un retur sau ai o problemă de garanție, dar suntem aici să te ajutăm. Pentru a verifica problema și a găsi o soluție rapidă, te rugăm să completezi toate câmpurile de mai jos. Dacă este o problemă de garanție, stai liniștit – ne vom ocupa în cel mai scurt timp.
ordine formular Câmpuri obligatorii de completat
-
1Nume complet obligatoriu
Numele persoanei pe care a fost plasată comanda.
-
2Adresa de e-mail obligatoriu
Introduceți o adresă validă, de preferat aceeași folosită la comandă.
-
3Număr de telefon obligatoriu
Vom folosi acest număr doar dacă avem nevoie de clarificări.
-
4Număr comandă sau număr factură obligatoriu
Acest număr se găsește în e-mailul de confirmare sau pe factura primită.
• dacă treceți comanda: „Comanda nr. …”
• dacă treceți factura: „Factura nr. …”Fără acest număr nu putem identifica produsul și solicitarea poate fi întârziată. -
5Motivul solicitării obligatoriu
Bifați dacă este RETUR sau TRIMITERE ÎN GARANȚIE.
-
6Descriere scurtă obligatoriu
Dacă este retur: explicați de ce returnați (incompatibilitate, nu vă place, nu corespunde).
Dacă este garanție: descrieți defectul apărut. -
7Adresa de ridicare a coletului obligatoriu
Stradă, număr, localitate, județ, cod poștal. Curierul va fi trimis de noi.
-
8Ambalajul produsului la trimitere obligatoriu
Specificați cum îl TRIMITEȚI înapoi acum, nu cum l-ați primit.
A fost produsul deschis de client? Da / Nu (bifați). -
9Produsul returnat – cod produs obligatoriu
Introduceți codul produsului exact așa cum apare pe factură.
-
10Atașamente factura – obligatoriu
• atașați o copie / poză / PDF după factura de achiziție (obligatoriu);
• opțional: poze cu produsul sau cu conținutul coletului.




